01:27

Att det kan kännas så mycket. Ett litet ord. En lite för lång sekund. Jävla flane som studsar omkring så. Inuti. Jag tänker på den där videon från Mosqito, när det är någonting under en snubbes skin, som rör sig. Den är så fruktansvärt äcklig, men jag vet hur det skulle kännas. Den där krypande känslan. Av att inte kunna göra något, att inte kunna röra sig för att man är rädd för att något ska gå sönder. Om jag skulle veta att jag skulle dö imorgon då kanske jag hade hoppat. Då hade det inte funnits något att förlora. Men nu gör det ju det. En jävla massa finns det att förlora.


inte ens en sådan bra nyhet som att det finns 30 omkringsimmande cyklar färre i Götakanal idag än vad det gjorde för en vecka sedan räddar något


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback