Ett kaos i fin kostym - en sådan natt till

Jag har värsta blåmärkena på armarna. Det ser helt sjukt ut, typ som att någon med väldig koncentration har tryckt in sina fingrar i mina armar. Det var dock inte vad som hände. Jag och micki låg och sparkades på ett golv med ett visst redhead. Fast det är han visst inte. Sa han. Men vi litar inte på redheads. Jag kanske lägger upp en bild på de någon gång, så han kan skämmas lite.


Det var massa folk hemma hos mig igen igår. Jag vet inte hur det gick till egentligen. Det vet jag aldrig känns det som. Man sitter mitt i något och tänker "hur hamnade jag här". Undra om man kan vänja sig av med sånt. Typ sluta bli förvånad. Ingen vinner något på det ju.
 

Stina lämnade en ros, vidar kom inte, inte tanya heller, men emma lyste och julia med, någon diskade, micki är en av de bästa, en väldigt stor kniv försvann, på golvet samsades sovsäckar, toapapper, clementinskal med mig. Det gör ont att sova direkt på ett golv. Men jag är så glad för att jag har de människor som jag har, runt omkring mig. Brevid mig .


Kommentarer
Postat av: stina

åh, rosen, hoppas den kom till användning.
jag vrickade ju typ foten på vägen hem till dig!
ack ack, vad gör man inte för lite festligheter.

Postat av: Anonym

absolut kom den kom till användning
jag tänkte hitta något sätt att göra något naturläkemedel
som kan bota något av det som finns i mitt huvud kanske
haha nää gjorde du?
men du fick öl av en riktig charmör
det är värt mycket

2006-08-18 @ 15:18:54
Postat av: stina

haha, jaa en Riktig Charmör. Tänk att det finns sånna. Det trodde jag inte, än mindre att jag skulle stöta på en. Men ölen var uppskattade. fast jag behövde dem inte.

2006-08-19 @ 12:28:51
URL: http://fornamok.blogg.se
Postat av: maxs

jag vet, jag hoppas få möte en en dag också
och ge mig lite mening en tråkig fredagskväll kanske
en av ölen hittade min mor, hon blev glad och jag visslade och gömde mig
jag börjar bli riktigt bra på det nu.

2006-08-20 @ 22:14:05
Postat av: stina

haha, ooops...

2006-08-21 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback