marie jauna

Jag börjar skolan imorgon. Jag har lite ångest nu så här på kvällskvisten. Det ska bli roligt och gå musik och så, men tänk om alla hatar mig. Eller om jag hatar alla? Fast jag har ju julia, och jag har micki och idah och linn och siri och alla, så jag kanske i alla fall kan få lite status för att jag känner några tvåor. Fast nää, vad läskigt. Om jag ens orkar pallra mig upp klockan halv sju på morgonen. Det är inte mänskligt att gå upp när digitalklockan visar 06: nånting.. Det blir inte mänsklig förrän den har passerat minst 10: typ.

Detta inlägg var inte ett dugg poetiskt eller ens meningsfull men jag orkar inte. Det är itne alltid meningsfullt. Om skolan är det, får jag veta imorgon. Om jag inte gillar det får jag väl flytta till öckerö.


Kommentarer
Postat av: fjiljlip

spara en platts i kolektivbondet till mig i sånna fall

Postat av: maxs

lätt darl

2006-08-21 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback