bara något av ett svammel

nu när jag och en massa andra håller på att spela in den här tv-serien för svt och götafilm på nätterna blir man ju helt jetlag alltså. vi har bara hållt på i två nätter nu men jag tycker ändå att det är tidigt på morgonen nu. klockan är halv tre. jag tänker aldrig mer gå i högklackat, varöfr tortera sina fötter på detta sätt?  jag vinglar. inte i klackskorna (på sextiotalet hade man inte uppfunnit stiletterna än) utan nu. jag sitter här på min stol och vinglar. ser säkert ganska psyco ut.
men det struntar jag i. alla är så snygga. alla människorna som är meds personligheter förändras så fort man får på sig en 60-tals klänning, autentiska dojjor, tuperade sprejade frillor och sånna där eye-liner sträck med en liten vinge. killarna är så grymt snygga, med byxorna högt uppe och vatten kamade hår. vidar och jakob är ju så hete så att man bara vill äta upp dom. vidar går till och med som man kan tänka sig att dom gjorde då. jag ska nog försöka tvinga dom att altid se ut så tror jag. men nu ska jag gå och duscha.
salut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback