Lördag 04:06

Jag ser tydligen ut som att jag lyssnar på kung kodum. Jag tror inte att jag bryr mig så mkt egentligen men jag funderar lite på hur fan det gick till. Killen tog en snabb koll på mig och sen visste han liksom. Inte för att det stämde så bra men ändå. Fast då var ju jag tvungen att tänka efter vad han lyssnade på. Jag gissade på typ lite 70-tals rock kanske. Och Dylan så klart. Kanske lite soft pop ibland, typ José Gonsalez eller Bright Eyes, vid svaga moments. Föresten så skulle jag ju träffa min vän Filip Gonsalez idag. Jag gissar på att han deckade efter firma festen. Jag kan förstå honom, det hade jag också gjort. Velat sova om man hade spenderat kvällen med trädgårdsarbetare.


Jag blev dissad. Jag borde bli van. Utan att vilja låta som en martyr.

Det är världens gång.


Dialog:

Om ändå fp stod för

Fysisk poesi

Och om m stod för

Mer fysisk poesi

Vad fan snackar du om

Vad står centerpartiet i den här frågan

Mobiltelefonerna sätts på i pausen

Mer fysisk poesi.
Ett begrepp att ta fasta på, slit ut det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback