3 typ

idag fyller min kära far år. jag har ritat på en t-shirt i hans ära, dock ser jag och min syster ut som snögubbar men han gillar den säkert. föräldrar är så skumma när det gäller sånt, så länge man har gjort nåt själv så är det bra.. jag undrar när de börjar tröttna.

så nu är massa släkt här, och jag blir bara trött. brukar ändå tycka om dom lite men nu orkar jag inte. min farmor är ond, hon älskar att tracka ner på mig just. jättekul. och så ska man vara social o grejer. palla säger jag bara.

vidar är i karlifornien man har inte sätt några heta surfkillar, gabriel har blivit dumpad av sin brud, malin har massa polare som jag inte känner som jag också ska på fest med ikväll. förhoppningsvis. lite läskigt

fuck it säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback