är det någon som vet mer än vad jag gör?

det har jag undrat hela dagen egentligen. finns dt någon som har kommit längre i sina konstiga tanke banor än vad jag har? jag vill veta så mkt som jag inte vet. och jag har inte en aning om vad jag ska få reda på dom grejerna jag vill veta. det är som en riktigt ond cirkel.

jag satt i mitt fönster (fyra våningar upp) och undrade verkligen hur det skulle vara att hoppa. inte för att jag är depprimerad och vill ta livet av mig utan mer för att känna hur det hade känts på vägen ner. och kanske när man ligger där nere mellan cykelställ och matthängare med bruten nacke. vad ens sista tanke hade vart. bara för at det var en sådan dag. lite melankolisk sådär. men jag gjorde det inte såklart. jag lyssnar på johnossi och är trött på mig själv istället. jag vill rymma igen, det var så spännande. fast det känns inte som att jag har nåt eller någon att rymma till idag.

vi får väl se vad jag hittar på. jag brukar vara ganska kreativ när det gäller sånt. jag vet inte vad det betyder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback