bitter idag

 
vssa saker säger för mkt om en person, att det första intrycket är alldeles för viktigt egentligen.
jag tycker inte om det, det känns för lätt, för okomplicerat
som att vi är lika endimensionella som vi ser ut
folks utseende är ju inte så himla spännande egentligen, vi ser ju inte så fruktansvärt unika ut på utsidan som vi egentligen kan vara..
prata med varann, fråga varann grejer istället för att bara anta
jag är så jävla trött på folk som bara gissar vem jag är
även de som kanske känner mig lite..

då är det ju ingen idé at lära känna nya folk alls
man kan ju bara lära sig tt namn och hur människan ser ut och sedan hitta på resten så att det passar en själv, så har man en ny polare.
smidigt värre.
då slipper du ju alt det här med tillit och ansvar, får bara den bra delen.
en låtsas vän, fast på riktigt

ajg vet inte om någon fattar vad jag menar men som sagt, det är ju bara att låtsas att du fattar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback