blogg på 6 minuter (pga syster)

jag vill ha sommar nu! jag vill sitta i slottskogen med solen i ögonen, snacka med folk man gillar kanske dricka en cider. äta glass, åka ut till saltholmen och bada, parta med trevliga folk natten igenom.

åka på festival, känna basgångar i hela jävla kroppen, låta musiken bara ta en i väg till någon sorts lycka. dansa dansa dansa dansa tills man har ont i hela kroppen fast den är fylld med något annat också. längta till utomlands, rio de janeiro, jamaica, cuba, italien, serbien eller kansek bara till danmark. det spelar inte så stor roll bara man kommer här ifrån.. även om man lika gärna kunnat stanna. världen är ju så liten

jag träffade en kille jag träffade i trinidad, cuba på ny år på en konstert igår på musikens hus. världen är för liten. jag blev aldelles för kickad av den konserten nästan. musik betyder så jävla mycket.

där gick de 6 minuterna

au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback