fucking jag vet inte

jag mår konstigt. det är massor av fart i mig, men jag är skittrött. jag har inte gjort något förutom att vara sjuk den senaste veckan och nu när jag kom in till stan så är det genast en väldigt massa grejer som ska fixas. bråk med föräldrar, måste ha nya skor, fixa billjett så vi kommer hem från roskilde. och jag ska träffa en imorrn. tjoho eller fan. eller jag vet inte.

tänk om världen går under i natt. vi vaknar imorrn och ser bara mörker. allt är borta. fast och andra sidan borde väl man inte vakna om jorden går under. jag var egentligen bara ute efter det symboliska värdet. men jag hoppas att den inte gör det. trots allt. vi ska åka till roskilde fucking festivalen och jag ska se fucking placebo och fucking gogol bordello och fucking massa andra coola band. i fyra dagar, bara musik, så att när man kommer hem vill ha absolut tystnad i flera dagar och sen vill man bara åka tillbaka. en massa roliga människor, första året jag var där så kom det fram en brud på en morrissey spelning och sa att någon hade skollat hennes händer, att världen var ond och att hon älskade morrissey. låter inte så spännand ekanske, och det var det inte heller men jag kommer ihåg det och kommer antagligen göra det väldigt lång tid framåt. jag var ändå liten då.

alla mina bloggar handlar ju på något sätt om musik. jag känner mig själv rätt bra ändå. eller det kanske bara tyder på att jag är en nörd.

jag hoppas att jag överlever morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback