Cherry Vodka

jkg


Roskilde 2005, roskilde 2004, roskilde 2006, somrarna 2004, 2005 och 2006. De värsta och det bästa jag någonsin varit med om. Jag saknar de så jävla mycket. Man sitter och pratar med vänner man har upplevt allt det med o så kommer allt tillbaka på en sekund. Kommer du ihåg då och då, fan vad kul vi hade! Min hjärna har valt att gå tillbaka i tiden ett tag nu. Jag tänker ofta på hur det var, inte hur det är. Jag saknar vissa människor och vad vi hade så himla mycket så att det fan gör ont.


Kommentarer
Postat av: hannah

JA! sakna sakna! all tid går bara ut på att sakna saker har jag kommit på. det är dumt. vi borde leka massvis massvis.
cherry vodka 4evah!

Postat av: snusk filip

knulla alla brudar !

2006-11-17 @ 17:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback