En Citroen 2CV skulle sitta fint - ut på äventyr

Jag har blivit korkad, jag fattar inte ett skit av matte A. Min mattelärare säger "men det bara är så, det är bara att acceptera". Jag vill ha logik, ja tack. Skolan är för mycket och jag fick min närvarorapport idag. Så himla hemskt. Om jag inte passar mig så får jag inget studiebidrag nästa månad tydligen. Jag visste inte ens att jag hade studiebidrag, barnbidrag eller studiebidrag vem märker skillnaden. Barndomen kan dom inte ta ifrån en, men det kan dom tydligen med ungdomen. Eller nåt. Jag blir så trött, palla skolan och palla lämna in gröna lappar. Det är som ett bevis på att man är dålig och inte orkar med skolan. Det finns så mycket som jag tycker är viktigare, men det hinner jag inte med.. så segt. Jag vill ha kärlek, rock`n´roll och fartvind. Nu. Eller i alla fall till helgen.


Kommentarer
Postat av: hanz.

åh. gölle. frånvaro sucks donkidick.
mina grannar färgade ju katten med henna ett tag.
det såg ut som nån hade kastat en sten i huvet på den.

om ett och ett halvt år är skolan över. fan va fint.
du är med superhjälte. det är vi alla nästan. det är ballt.
vi gick till vagnen. såklart fick vi vagnen med trasiga dörrar.
vi trodde ni skulle komma efter men det gjorde ni inte.

PÖZ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback