fuck you and your untouchable face

Min flipp har nog gått över lite nu, den förfrös tillsammans med mina tår på promenaden igår. Fast det var läskigt, det hände så konstiga saker på kvällen. Alex is on fire, tog nog priset. Amanda tyckte inte ens att det var kul. Det kändes bara som att någon tittade på oss. Och ljudet som var som en ihållande åska, fast typ inuti våra huvuden, som bara steg och steg. Sedan visade det sig att det var en gammal Saab som tjöt bara. Ekona mellan husen på Linnégatan, med regnet fallande på våra skor var så symboliskt. En riktigt konstig kväll. Och jag sov kanske 2-3 timmar i natt bara för det, för mycket att tänka på. Det hände något där mellan, allt plugget jag inte gör och magen som inte var glad efter fredagens intagande, om man säger om man säger. Någonting snubblade över något annat och allt för mycket blev osagt. Även om jag försökte. Nu börjar det bli för flummigt här känner jag. Men jag vill inte att personerna det handlar om ska veta vilka det är, även om det kanske är det jag vill allra mest. Amanda slog huvudet på spiken, och ordentligt var det också. Men jag skulle nog inte använda samma ord, även om det var ärligare på hennes sätt. Fan vi måste börja se, lite klarare, lite mindre suddigt. Ta sig ut från grottan kanske, Platons egen.


Kommentarer
Postat av: mandy.

jaavist kändes det som att vi var iakttagna hela tiden, som ett sjukt sjuuukt spel. ush suh vännen va fint du beskrev det så extremt korrekt fast ändå så abstrakt, me nwell it was so passande bara , hmm skev promenad skulle sammanfatta allt men det behöver vi ju inte göra, vi ska som sagt bara ta oss ut ur grotan ... lycka till med allt!;) pussss smulan

Postat av: filf = filip i löve to fuck

Ekona mellan husen på Linnégatan, med regnet fallande på våra skor var så symboliskt. pretto maxsan i love you

2006-12-01 @ 18:03:03
Postat av: Agnes.

...och även om det inte har med saken att göra och även om jag inte vet någonting, så skriver du helt sjukt jävla bra.

2006-12-07 @ 19:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback