I saw the news today oh my

Det är ingen fart i mig idag. Mitt huvud är fullt med olika sorters revolutioner , en neolitisk och den som jag vill göra mot allt. Inte som en liten punk som vill slå alla, jag vill bara att världen ska fungera på mina vilkor. Är det så jävla svårt? Jag har alltid varit ganska smart, haft lätt för mig i skolan o så. Men nu måste jag liksom anstränga mig för att komma upp till den nivån. Det är en aning störande. Och ett riktigt I-lands problem också, men det struntar jag i för jag är egoistisk och vill flyta genom plugget och livet på en räkmacka med alldeles för mycket mayonäs på. Fan. Amanda hade säkert kommit på en, till skillnad från min, rolig metafor där. Så hade jag skrattat o så hade jag glömt alla sorters revolutioner en minut i alla fall. Det är väl tur att jag vet vad metafor betyder i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Julia

Fan va klockrent, jag vill med lyckas...
Helst utan ansträgning.

Postat av: Julia

Fan va klockrent. Jag vill med lyckas...
Helst utan ansträgning.

2006-10-17 @ 21:33:32
URL: http://parkvakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback