It´s a living

Min näsa är full med asfalt, rent i mina kassa högtalare. Det finns så mycket bra musik i den här världen. Me like. How we gonna pay last years rent, this years rent, next years rent? Och violently happy `cause I love you. Och jag tänker på sommar och vatten. De där vindarna. Gamla grekiskt filisofer, om to apeiron och "det som inte är", matematiken – det enda sanningen. Steve? We´re Ok. One song – glory. Im on my way. Jag saknar emma. Och förra julen. Den värmen. Gamla klasspolers. Vänner. Hittade massa gamla bilder som framkallade en känsla i min mage som inte riktigt passade där. Eller jag ville inte ha den där i alla fall, det är ju inte samma sak längre. Kommer aldrig bli heller. Jag letar ny trygghet, ständigt. Fast jag längtar efter att få stå på kanten också. Fartvind i håret. Take me, baby, for who I am. Bohemia, bohemia, this is calcutta, bohemia is dead. Dearly beloved, we are gathered here to day to take our goodbyes. Jag borde, jag borde, jag borde. Jag vill sova. Jag vill ha värme. Inga onda kommentarer. Hey mister, she´s my sister. Bara löööve, the sweet one. På tal om att vara om sig och kring sig, var är jag ? herre gud


Kommentarer
Postat av: mandy

eyyo , kommerdet itne något nytt ûberbra blogginlägg snart eller? väntar med spänning my love,! (L) iiiihh du är här :) LÖV


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback