tick tack

Jag tycker inte om kalendrar, scheman eller min mobil som ständigt piper med sina konstiga polyfoniska ringsignaler av alla dessa påminnelser jag knappat in. Jag tycker inte om att jag har så mycket jag måste göra och vill göra att det liksom inte får plats mellan klockans jävla visare. Allt det som rörs sig och inte rör sig i mitt huvud får absolut inte plats mellan läxläsningar och tidpassande. Det är som ett ständigt bortplanerande av all spontanitet som gör allt så mycket bättre. Om jag skulle ta och rymma, eller fråga en stranger om han ville ta en fika, vad fan som helst. Bara ringa en gammal vän att ta en promenad med. Jag saknar det så himla mycket. Undra vad folk skulle sagt om man ställde sig någonstans in public och eldade upp en väldigt stor klocka?


Kommentarer
Postat av: Julia

Ok, jag är lätt på. Vi kan väl bränna domkyrkoklockan, eller de i Brunnsparken?

Postat av: Martina

jag skulle jubla tills min röst dog. for sure!

2006-10-10 @ 16:26:39
URL: http://mayosegen.blogspot.com
Postat av: billyboy

Hahaha, jag tror alla skulle applådera. Det är lite som den där ramsan där någon bränner upp sin skola, nåt alla tänker, öppet eller i smyg, men av nån anledning likasom aldrig gör. Förutom Mats Jallakas då, som bombhotade nordhem.

2006-10-15 @ 16:03:35
Postat av: stina

kan vi inte bombhota nordhemsskolan??? dom ska ha julkonsert samtidigt som hvitfeldtska, så då kan vi kräva att dom ska ändra datum på deras konsert...

2006-10-15 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback