Bob In My Heart - har inget bättre där

JAG HAR HÄLSAT PÅ BOB HANSSON!! Fatta. Jag dog lite. Han sitter på cigarren vid tre tiden och jag blev helt chockad och shit. sen när jag gick hem så ångrade jag mig som fan att jag inte kastade mig i hans armar och skrek "jag älskar dig, du gör mitt liv värt att leva!!!". Han är ju gud, ganska ofta i alla fall. Sen i alla fall så går jag förbi vid nio typ och då sitter han där, på samma ställe, men det märkte inte jag. Så jag säger typ högt "tänk om bob Hansson skulle sitta här igen" typ, och så ser jag han tittar upp, shit vad jag rodnade och bara sprang i väg typ. Så gick jag omkring i det vackra kvälls Göteborg och tänkte lite, med amanda och tanyas prat som bakgrundsmusik. Oj det var nog elakt sagt. Men jag är besatt. Men så när jag drog hem så satt han kvar, så jag gick fram. Och sa att jag blev glad av hans texter och stammade nog fram lite mer grejer. Och han bara tittade på mig och log lite och sa oj, tack" typ. Och såg glad ut, som en liten unge typ. Han är en av mina bestående hjältar. För att han faktiskt är precis som man tänker sig honom, att det känns som om man känner en bit av honom när man har läst hans texter. Det måste ju tyda på någon sorts ärlighet.

 


det finns så många filmer det
finns så många biljetter
man inte har en chans att få


Kommentarer
Postat av: systra din<3

Jag såg honom oxå.. men jag avundas dig systra! Jag skulle aldrig våga prata med honom.. även om du va feg o gömde dig o shit, så hälsade du ändå! O sa att de han gör gör världen lite gladare o inte lika grå.. Du e min idol söstra mi

2006-09-17 @ 17:08:32
Postat av: frig

jag önskar att jag var du just nu! Bob är övermänsklig!

2006-10-11 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback