cut the phone wire

Lämna mig ifred. Sluta ha riktigt hyfsade liv utan mig.

Jag vill vara med i all action som ni verkar ha.

Jag vill inte vakna upp en morgon och märka att jag har missat ett sorts liv.

Att allt har blåst förbi utan att jag har haft vett att sträcka ut armarna.

Att jag bara har varit rädd.


Suttit stilla för länge. Växt fast.


Dra med mig i de där virvlarna som aldrig syns runt mina fötter.

Kan jag få en röd matta att svinga mina ben på är det en trevlig bonus.

Ett liv, tack.



 

Cus I dont want to end up being
a tragic heart broken human being



låt sagan sluta lyckligt
så att syftet blir uppfyllt
sömnen lungnet
ett litet leende på små läppar
morgonen efter - en bortglömd parantes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback