Sunday bloody Sunday

Jag har tillbringat helgen tillsammans med en massa tanter, gubbar och hundar. Som alla springer omkring, hoppar över saker och skriker/skäller. Jag har legat på en gräsmatta bredvid och bara blivit tröttare och tröttare, kan kanske också bero på att jag på två nätter har sovit lika mycket som jag måste göra på typ en egentligen. Men det är så konstigt, vad folk har som hobby, och att man faktiskt kan vara professionell i "sporten". Jag kan aldrig förstå att folk hänger sina liv åt att springa och hoppa med en hund på en gräsmatta. Fast jag fick en name-tag! Det är coolt.



Nu vill jag ha min helg.


Kommentarer
Postat av: mandy.

it's friday so just enjoy baby! vi hörs!!!(L)

Postat av: philippe

Weve come a long long way together,
Through the hard times and the good,
I have have to celebrate you baby,
I have to praise you like I should
HAHA

2006-10-02 @ 18:38:04
URL: http://thewall.blogg.se
Postat av: n.

det blir asnice med kulturnatta! dans öl och goa gänget längst fram som sjunger med! :-)

2006-10-03 @ 19:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback