Jag har bäddat din säng

Ljuset i mitt rum är bra, att titta på det och mina oljepasteller utgör tidsfördrivet idag. Men inget tidsfördriv är endast ett tidsfördriv, det har ett djup. Om nu ljus kan ha djup. Inspirationen till detta kommer från en plats som det inte borde komma från. Vart ifrån vet bara Matilda, men bara om hon har gjort som jag sagt vilket jag tvivlar på. Låtarna som nu är ganska sönderspelade fascineras jag fortfarande av. Att bandet som blev samplade styr sin kosa mot mitten av Danmark ungefär vid samma tid som en massa tält slås upp där gör mig glad idag. Jag känner med tälten. Och leran. Och mannen. Ljummen öl och haschdoft. Nu ska jag gå tillbaka till mina oljepasteller. Skål.


Kommentarer
Postat av: matilda

vad skulle jag gjort istället? om du bara visste vad jag gett mig in på. jag har en ny cykel den är blå och liten men jag ska nog allt pimpa till den . om du bara visste vad jag hade velat gå nu, bara vi två och all dramtik i världen men det kan vi ju ta senare i veckan dramtiken lär ju aldrig lämna oss, visst känns det så .

2007-04-08 @ 00:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback