No happy ending

Kontrast mellan happy gospel och magen som säger till. Det där som rör sig där igen. Det som kommer upp när man inte vill, nu när man tror att man vet vad man vill. För en gång skull. Eller kanske inte är helt pepp på, men varför inte. Fast kanske pepp ändå. 

Nej, jag har inte sprayat parfym på halsen och ja, jag tror att jag kommer ihåg att jag tyckte att de gröna Ahlgrens bilarna var godast.

This is the way you left me,
I´m not pretending,
No hope, no love, no glory,
No happy ending


Kommentarer
Postat av: Matilda

T Ö N T- damn dom gröna ahlgrens bilarna är godast! ( och om du köper tre paket så kan du nu vara med och vinna en laptop i favorit bilfärg for real)
och det är faktiskt happy endings när det väl tar slut. för you came from nothing and you're going back to noghting so what have you lost? NOTHING . förresten satsa när han kommer .

2007-04-29 @ 08:10:51
Postat av: PARKVAKT

Tja, när jag nu inte vet vad jag ska säga kan jag ju säga som jag brukar säga; i you want it, make it, you know you can

Postat av: din

livet är för kort för att bestämma vad som är godast, man måste prova allt. du ska inte bestämma det ännu

2007-05-02 @ 12:30:44
URL: http://ihuset.blogg.se
Postat av: Mathias

ala smakar likadant säger jag jue!

2007-05-07 @ 23:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback