Everything is illuminated

Jag andas ut mellan Jag älskar dig pinglan och Jag älskar dig kalven. Rena generaliteter hörs från köket och jag har spenderat för mycket tid med min familj. Jag hör saker som inte sägs och blir arg och tjurig i minst en halv dag varje gång. I Louisiana inskaffades tvålblad och stora fredsduvor i svart och orange, det ordet är alltid lika svårt att böja. Fast nu skulle det inte ens vara böjt. En bok om uppenbarelser låg på ett bord, eller snarare en bok med bilder om uppenbarelser. Höga stapplar med rostat bröd mitt i en skog, fasanerna verkade glada. En trädgård med en stor hög med fake gräsmattor. Jag vill också ha en ljusstråle lysandes på mig i min trädgård. Langa lite uppenbarelse åt mitt håll, tack.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback