M.

När hon sjunger omlott

Då blir allt tyst

Är snabbare än sig själv

Och det vill jag också vara

Tänka, låta före mig själv

Efter de tre minuterna och trettiotvå sekunderna

Måste jag be dig komma tillbaka

Nej

 

Lågorna slickar dina strumpor medan du skrattar åt någon vid ett annat bord

Det är stråkar som slickar dina strumpor

Du själv slickar dina strumpor och lågorna slickar dig

Någon annan vid ett annat bord skrattar åt dig och lågorna och stråkarna

Hon sjunger omlott och du,

Sätter ner foten

Finfördelat skvätt av oro börjar rinna ner för väggarna

Dina strumpor slickar på väggarna

Du ritar ett hål i golvet och det mesta rinner ner

Någon vid ett annat bord gråter för att det börjar bli mörkt och jag,
Jag har ju inte ens mina vingar med mig


Kommentarer
Postat av: PARKVAKT


lovley darling.
<3

Postat av: gast

du skrev

2007-09-04 @ 18:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback