In daylights, in sunsets, in midnights, in cups of coffea?

Tänk sommar. Tänk massa vatten. Tänk alla leenden vi kommer ihåg från förra sommaren. Tänk slottsskogen. Tänk saltholmen. Tänk träd och fåglar och solen. Det är det jag pratar om den här veckan. Hur bra det kommer bli. Om några månader, när det blir varmt. Och soligt, ligga på gräsmattor och plugga istället för att slå sig själv i huvudet med böcker i mörkret. Öh. Men jag tror det här kan bli bra. Alla har så himla mycket bra planer, och några måste ju bli av. Då är jag nöjd.

Björk kommer till roskilde. Jag måste dit. Det går inte annars. Den kvinnan vill jag vara. Andas hennes fuckin musik. Det är ganska läskigt när någon som man aldrig träffat gör en så .. ja. Glad, arg, lessen, förvirrad, rastlös, springibenen, pallamig, kramas, slåss, massorpåengång. Tänk vågor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback