Kapitel - Hmm Ja.

Hej. Ja. Jag borde skriva något nu. Så kändes det. Fast nu blev det lite svårt. Som det är ibland. Ganska ofta. Nästan ständigt. Eller ja.


Jag fick ett barndomsminne idag. Det var snällt. Väldigt otippat. Av en otippad. Jag kan nästan se det framför mig. En liten pojke som cyklar omkring i Haga med en blå och röd randig mössa på sig. Jag har slängt alla mina sådana direkta paralleller från när jag var så liten. Dom jag inte slängt har jag använt hela tiden. Då har minnena blivit lite utsuddade eller typ breda. Typ så ja.

When I call your name


Jag saknar något som jag inte vet. Jag vill ha något som jag inte vet vad. Det funkar inte. Man har kul en liten stund. Sen går det åt helvete och man börjar fundera på "men om".


Och jag är jätte lessen. För att jag är så grinig och arg och dryg när jag är i skolan. Jag försöker faktiskt ibland att vara glad och pepp och grejer. Men det funkar inte så ofta. Speciellt när jag inte sover typ. Och pluggar ihjäl mig. Trots att det inte verkar hjälpa. Förlåt. Jag hoppas att personen det här är riktat till förstår. Jag vill också åka till landet, tänka, skriva, spela, gå, andas frisk luft och inte bara massa tjat som nu. Se om det blir annorlunda när man kommer tillbaka. Jag tror du skulle passa med mig där ute, vi kunde leka familj och bråka och laga mat och dricka vin och sitta uppe länge på nätterna och planera revolution. Eller hur man kan förändra sig själv. För det är ju där man börjar, eller hur? Fast jag vet att det inte funkar så. Det är synd, it´s all I say.


Och nej, jag har fan ingen som helst aning om jag pallar.


Kommentarer
Postat av: PARKVAKT

Duvet, vi snackar aldrig, har du tänkt på det? Vi ses och åker buss, är i skolan och går på spanskalektioner men vi snackar aldrig. Om mer relevanta frågor än vilken läxa vi har och vem som är ihop med vem och allt detdär...
Hoppas du fattar, för jag vet inte om jag hade gjort det själv.

Puss

Postat av: en händig filur

jag tycker att det låter alldeles förträffligt att leka familj om du lagar maten och jag städar that is, och så kan vi sitta utan internet och diskutera alla problem, all tragik och hur logiken kommer att krossa våra hjärtan. vi kan diskutera Alla revolutions teorier som någonsin funnits och hitta på några till. det kan vara vår utvecklingsplan på tre år, det kan vara bara vår ö. vi har ju alltid havet runt oss som skyddar oss och samtidigt håller oss borta från De vi älskar.

2007-03-05 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback