Rainy days are yours to keep

Olustan växer. Heter det Olusta? Men växer gör den. Jag vill ut på havet. Så pass länge att man smiter undan sjösjukan och vänjer sig vid att den enda ensamma stund på dygnet man har är de 5 minuterna i duschen på morgonen. Det här kanske bara är en fix idé, men det känns som om de har legat långt bak under en lång tid. Eller nåt. Bort vill jag i alla fall. Pallar inte allt tjafs som typ tränger in mina öron trots att jag inte vill, bara en massa kallprat hela tiden. Jag vill ta reda på om jag kan ta hand om mig själv, om jag kan laga mat, plocka upp efter mig utan att någon säger till mig. Jag vet inte hur jag ska kunna göra det på något annat sätt. Om man till slut kommer till den där gränsen ”Det här funkar inte längre”, då kanske det går lite mer av sig självt sen. Autopilot.


And if I had a boat
I'd go out on the ocean
And if I had a pony
I'd ride him on my boat
And we could all together
Go out on the ocean
Me upon my pony on my boat

Kommentarer
Postat av: PARKVAKT

Om du sticker så fixar jag en katt åt dig och sen får man väl leva med att bara se av dig nån gång ibland. Fast jag tycker ju att om jag skaffar en katt kan ju du skaffa en bas och så kan vi fortsätta att chillagrill med läget på MH och vara COOLA. Jag menar det är ju tuffare att spela bas och dra runt på förstärkare än att släpa runt på en trälåda, trots allt.

Jo, typ så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback