cerveza, cerveza, cerveza porfavor

En sammanfattning. Jag har städat mitt rum, jag har gått helt darrig en dag i skolan, rädd att svimma, jag har sett en citronfjäril flyga förbi mitt fönster, jag har snokat diskret på den skumroliga guiden från Everything is Illuminated när han satt på respekt och såg lagom glad ut.


Igår var en bra dag. Stinas röst får mig att lösas upp lite grann, hjärtat flyter upp i halsen. Trots antibiotikan och den sjuka halsen. O susanna, inga ord finns. Det finns fan inga hinder för den bruden. Och jag är fruktansvärt avundsjuk.

Natten var sjuk, kom hem och kollade på Babylonsjukan med miki, vi fattade ingenting. Dock var bilderna väldigt fina, lite gula, dogmaaktiga. Sen ringde någon så att jag vaknade av att mitt huvud vibrerar, väldigt obehagligt. Okänt nummer. Sen ringde en snubbe till vid halv fem, då visste jag i alla fall vem det var, men jag förstod ändå inte varför. Jag har nu ont i nacken och i en av skrattgroparna i ryggen (varsågod Miks). Hur kan man ha ont i en grop? Det kändes bara så fruktansvärt meningslöst att sova, sen kan man ändå inte gå ut för då hade man blåst bort.


Jag vill ha armar, mage, kanske skulderblad. En rygg (varsågod Miki).


Kommentarer
Postat av: hanz.

jag får en kuk i pannan och blir glad.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback