Happy New York

Jag tänker inte skriva ett sånt där inlägg om det nya året är en ny chans och blablabla. För det handlar bara om en natt, vad skulle kunna förändras då liks. Dessutom regnade och blåste det som fan, hur kul är det att på riktigt tro att hela året kommer bli som nyårsnatten.


Jag hade party igår i och för sig, dagen började med att jag och freddie hamnade i en alldeles för full röd Volvo med massa folk som vi inte kände. De tog oss långt ut på fucking landet (Skåne) och hade fint dukat upp ett bord. Jag tyckte att det var väldigt underhållande att se en massa 18-19-20 åriga killar göra vit choklad panacotta med fruktpickels och rårörda hallon, dessutom vara väldigt engagerade i det. Det beatboxades och strippades och tjafsades musik besserwisserigt och dracks och kastades saker och försök att lära sig allas namn och freddie blev full och andré blev full och alla blev fulla och då kom vi på. Hur fan ska vi ta oss hem, när alla hade en aning för mycket promille i blodet. Men många timmar för sent kom vi till en busshållplats, och vi styrde våra steg mot Staden.

Tolvslaget firades i näckrosdamen, med tinitus och mousserande. Sen drog vi till kalejda där inte mkt hände, en snubbe med fjärilshårspänne såg förvirrad ut, en "tema" dansade pretto, folk sov på golvet. Party nä. Kastade lite champagneflaskor med andré på en lång omväg hemåt. Och det regnade.


Men inget har förändrats idag, jag kanske gick upp lite senare än vad jag brukar typ. Oj. Vi sitter kvar på samma ställe som igår. Flyttat en lilltå kanske, men det är väl mest hoppet då. Det kan bara bli bättre. Och jag är fortfarande pepp på att dansa salsa.

(Det här inlägget fick namnet 42 på min dator, det kanske är ett sign)


Kommentarer
Postat av: stina

Det enda som är bra med nyårsafton är att man kan jämföra med hur illa det var tidigare år och hur mycket bättre man mår nu :/

Postat av: mandy

hahah signs, yeah men vad är då frågna menar du eller hävdar du att ditt inlägg är frågan som ger svaret 42, and uf you do know the question don't tell ME jag vill inte veta. i like to fool atound and die and lie the die som more and lie lie lie, till we all belive and live on lies. hmm cepe men sant jag tror p ådet här året , jag tror det blir precis som alla andra 17(?!!!!) år men like i say det blir vada mna gör det till and i am gonna pop tHis machine year! LOVE

2007-01-02 @ 03:22:01
URL: http://mandylovesme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback