oh no, not me

Ruska om mig när jag är jobbig. Och gnällig, och arg på hela världen, främst min klass. Fast nä, allt. Klappa till mig, så jag slutar ömka.


Jag fattar inte hur man räknar ut volymen på en sfär, jag fattar inte hur vissa människor tänker. Hur man tänker om man inte praktiserar ens egna värderingar. Jag blir så jävla förbannad. Den där jävla sexismen hör inte hemma här idag. Och nu rev jag sönder min tumme med. Jag tror jag tänker för mycket.


Och jag är trött på allt det som klibbar, allt som stannar kvar fast man inte vill att det ska göra det. Alla de som klibbar. Att jag alltid fastnar för de konstigaste människorna, de som man inte förstår. Som glider iväg, som man precis missar. I ögonvrån sen borta.


Och fiolerna i The Libertine, jag blir matt. Och taktbytet, ja takt. Jag vill göra musik. Och jag är inte så arg längre. ( jag är ett redhead). Rysningar. Tack.



The circus girl fell off her horse and now shes paralysed
The hitchiker was bound and gagged, raped on the roadside
The libertine is locked in jail
The pirate sunk and broke his sail

But I still have to go
I've got to go, so here i go
I'm going to run the risk of being free


Kommentarer
Postat av: hanna

åhh. patrick wolf är underbar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback