Yeah, your my only temptation

Mitt huvud håller på att explodera och jag har fått ett USB-minne. Igår var bra, efter jag och Johanna langade snacket med klassföreståndare och två snubbar i klassen. Alltså vissa människor får mig verkligen att förlora hoppet om de mänskliga släktet. Tyvärr. Men vi var feministiska så det skvätte och kände oss nog ganska duktiga.

Sedan var dagen fylld av tankar på vissa magar och folk som man saknar så satans mycket. Och en massa Weeping Willows. Nostalgi.


I feel so blue and alone.

Funderar på massa saker, det går att hålla koncentrationen i cirka 15 minuter innan jag går tillbaka till samma tankebanor. Imorn ska skolan skippas och jag ska vara kulturell istället. Man borde göra sånt oftare.


Och jag skriver ointressant jag vet, men jag bara ältar om jag skriver opersonligt. Fast det kanske är bättre till och med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback