Stopp

Vad fan håller jag på med? Jag måste lära mig att välja. Det som är bra, inte det som jag vill ha. Både igår och idag har bara varit ett stort enda Nej som kommer närmare och närmare och försöker bita mig i halsen. Ibland tittar jag bort och då är det dags att le. Humöret är förvirrat om man inte ska gå djupare psykologiskt. Och jag vill så mycket inte vara här och vältra mig i mig själv. Jag vill krama de få jag älskar just nu jävligt hårt och veta att de förstår allt och det är okej. Resten kan bara sluta, det blir så mycket mer spännande om ni inte vill ha mig. JAGVILLINTEJAGVILLINTEJAGVILLINTESKJFDSKGAJÖ. I HJÖPL MIG DÅE.


Frågan är vart gränsen går och vart jag är.


Kommentarer
Postat av: matilda

grejen är att det är redan valt, du valde för länge sen, och gränser är flytande och du är i ständig gång. så allt blir så relativt och du behöver egentligen inte höra svaret av någon för du kan det utantill. och om man kunde krama någon över internet så hade jag kramat dig nu och sagt att allting blir bra idag,igår och imorgon, och du måste bara tro på ödet. för allting blir så bra.maxime allting blir väldigt bra. kram punkt

2007-04-08 @ 00:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback