Tim tog Idah med storm

Frågan är vart den där musikkicken kommer ifrån? Jag känner mig jättedum när jag frågar S vad man vinner i MD, hon svarar att hon inte bryr sig bara hon får spela. Jag förstår ju egentligen. Men ändå tänker jag ju inte så långt, tydligen. Jag vill också att musiken ska kunna ge mig allt. Men det gör den inte. Jag sitter ändå här och längtar någon annanstans. Jag vill bli så där kickad att det inte går att prata med mig liksom. Men det kommer väl. Eller så gör det inte det.


När vi sov på din balkong

Och såg allt kastas iväg

Tänkte jag på sommaren

Och jag tänkte på att skynda mig

Du borde gjort vad som helst

Förrutom att lyssna på mig

Men strunta i det

Lyssna på mig


Snälla kom hem till mig

Och ta med dig hela sommaren

Från göteborg

Lova att du kommer hit

Och ta med dig allt som vi glömt


Kommentarer
Postat av: stina

Musiken är det som tar men som helst inte ger nånting tillbaka. Men ger man allt får man kanske ändå lite lite.

2007-03-15 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback