Elvis är död

image34
  




















Inköpta konstiga tights/byxor som kliar och håret som inte vill väl idag. Jag saknar Mi och är lite arg på mig själv för att jag inte orkar. Struntar i att göra det jag borde, och det jag egentligen vill men bara inte gör. Typ att vara en bra polare. Fy fy. På något sätt tror jag att saker och ting kommer att lösa sig snart, sikten klarnar om man säger om man säger. Himlen är dock lika grå som igår.


När jag gick ut imorse, med ännu ett nationellt prov framför mig, så tittade jag inte ens ut genom fönstret innan. Jag bara antog att det skulle vara varmt. Jag var redigt blöt och frusen när jag kom hem. Dessutom glömde jag NATO. Förlåt. Jag vill inte vara en sån där aktivist som tycker endast när hon har något bättre för sig. Jag kommer ihåg när jag var ung och arg. Det var länge sedan jag var så arg på något eller någon förutom mig själv.

Trots att det jag helst ville ha var uppmärksamhet och bekräftelse så var jag ändå arg. Saknar det nu, nu när jag oftast är apatisk, sitter och dräller på olika ställen, framför dator, tv, cello. Det spelar ingen roll framför eller bakom vad, jag sitter likväl och dräller.

Det speedade ljudet av Montmartre-musik lugnar mig för kvällen. Hoppas att plinket kan ta mig en vecka till framåt. Som knugen i tiden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA så du har också hittat den bilden

Postat av: hanz.

tajtsen va hetast.

2007-05-14 @ 11:20:03
URL: http://bottlerocket.blogg.se
Postat av: hanz.

tajtsen va hetast.

2007-05-14 @ 11:20:03
URL: http://bottlerocket.blogg.se
Postat av: Anonym

jag saknar dig mer än vad vi saknar ett ozonlager

2007-05-16 @ 13:37:23
URL: http://ihuset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback