She wants to move

Nu är jag inte i skolan igen. Men jag gjorde ett prov innan jag gick hem i alla fall. Det började verkligen spöregna precis när jag satte tårna innanför dörren. Det var snällt, tack. Det ekar tv ljud från vardagsrummet, jag är så trött på ljud. Bra inriktning i skolan jag har valt då. Det är bäst när det är tyst, helt knäpptyst. Vind och vatten är välkommet ändå tror jag.

Ibland känns det som om mitt huvud kommer explodera på riktigt, alla bara pratar och skriker och sjunger och trummar på saker och skriker och klappar och slåss och skriker. Det gör ont. Så jag har konstant ont i huvudet, när det går över gränsen så däckar jag. Och så är den dagen förbi. Sovmorgnar hjälper, speciellt den igår. Mer av det tack. Om man går upp för tidigt så fryser man ihjäl redan innan man har nått golvet. Om man går upp lagom så ligger det någon bredvid.  


Kommentarer
Postat av: PARKVAKT

snart är det höst och det blir kallt och jag saknar dig. Typ mycket, när ska vi ses?
Jag kom verkligen att tänka på det idag, i morse när jag satt på vagnen till skolan. Att jag vill träffa dig. Nu typ. Just give me a call, ensam hemma hela nästa vecka...
Puss. Love.

Postat av: du vet vem

jag vill ha dig och snus mitt är slut precis som våår tid tillsammans

2007-09-22 @ 18:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback