Gimme that, gimme that, gimme gimme gimme that

Projektarbetet ger eftertanke och sådant har jag ju verkligen inte sysslat med på väldigt länge. Min rygg har pajat på riktigt nu, känns som en lagom gammal sparris som väntar på att faktiskt knäckas. Så det jag vill göra är att ligga på golv, det gör ryggen lite bättre men allting annat ganska konstigt. Funderar på att måla naglarna men känner att det kanske fokuserar nervositetsutloppen på dem. Ingen som vill klämma på mig är hemma. Pojkvän, du har en plikt. Det jag gör är i alla fall att sortera allt jag någonsin skrivit, har tagit mig igenom ungefär en tredjedel av det jag har på datorn. Den delen är ungefär i femtedel av allt. Men, hmm, kvantitet behöver inte betyda kvalitet. Liten pocket kanske? Jag hoppas på vin i helgen men inte på artonårsdagen. Hade världens skevaste dröm om den inatt, feberdröm all over. Är så sugen på kräftor. Jag har väl brist på karoten eller något. Är det sådant i kräftor? Eller E120? Skadad av sjukdom, rastlöshet, plikt och Illusionisten. Konstig bok. Golvet väntar, lämnar er här. Salud.


Kommentarer
Postat av: Mathias

Karotener hittar du i de flesta grönsakerna, det omvandlas till A-vitamin i kroppen. En läkare kanske hade rekommenderat broccoli, morot eller paprika... Men jag måste nog skriva ut några receptbelagda kräftor till dig. Älska kräftan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback