Jag är en lugn person med takt och ton, måttfull och balanserad

Haha jag väntade på kommentarer än en gång, men de kom aldrig. Jag måste ju veta att jag finns. I alla fall, det är ganska mörkt ute även om klockan är halv 10, jag skolkar mitt matteprov för att jag igår fick reda på att det var idag och inte nästa onsdag som jag trodde. Det enda jag tänker på nu är psykologi, jag analyserar allt för att försöka lära mig skillnaden på alla de tusen perspektiven. Egentligen är det väl typ sju som jag ska kunna men ändå.

Efter att i flera månader ha läst psykologibok efter psykologibok och en och annan bok om grekisk mytologi så ha jag nu börjat läsa på en bra bok om en hora. Hon är call-girl i London och trivs ganska bra. Den innehåller ganska mycket sex, det är roligt. Eftersom jag inte får något själv så får jag väl underhålla mig med andras. Haha.

Jag är så himla peppad på jul, det är nästan så att jag är stolt över våra lucia-arr i skolan. De vi ska till Hjällbo med ikväll och sjunga för flyktingar. Så himla fint. Men jag har lite dåligt samvete för att vi tar betalt, något som inte alls har visat sig för resten av min klass. Så himla sorgligt.

Men typ Gläns över sjö och strand är ju världens finaste låt, så vacker. Om man slipper alla de utagerande bögrösterna då förstås. Det var inte så politiskt korrekt.

Jag vill gå på Nobelmiddagen, läste om han som gjorde blomster arrangemangen, så fint.

Jag vet inte varför jag dillar så här, men efter Modiris dill om skrivövningar och skrivrutin så måste jag lite hitta mina egna. Nu har jag inte skrivit något annat än här på typ två veckor och det är inte utan att jag känner det i mina tassar. Man skall inte vänta på inspirationen, man ska lära sig att plocka ut den när man vill. Det känns inte som att det kommer att hända på ett tag, men till dess kan jag traggla miljöbeskrivningar av mitt rum och sukta efter julen. Så God Jul och håll ut, bloggen kommer snart att leva!


Kommentarer
Postat av: J

blomster arrangemangen - :O!! särskrivning!!

haha, förlåt, det var faktiskt inte det jag tänkte säga först. Jag kollar din blogg ofta flera gånger om dan och läser allt, men man har ju blivit så dålig på att kommentera. är du inte i skolan idag eller skippade du bara matten? Jag har haft vrölmycket feber hele natta så jag stannade hemma. jag vaknade för en kvart sen. balans!

2008-12-10 @ 14:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback