Halfway Between

I mina skor i hallen är det en ny galax som flyttat in
Och jag vill ju bara att alla ska dansa med dem, med mig i
De är blåa och röda och lila och ganska små faktiskt
Men lika mycket kärlek kräver de, nästan som jag i dem
Jag har velat bita någon i läppen hela dagen, hela veckan nästan
Det är så härligt, med kontroll och med den frånvarande blodsmaken
Fast jag brukar ju ändå bita ganska hårt, de brukar ju gilla det faktiskt
Inte riktigt som jag då, det vore ju konstigt egentligen
Att gå och tänka på det så mycket som jag gör
Istället är det min egen läpp som får ta allt stryk
Medan min säng är tom och min mailbox full
Siffror och bokstäver ska definiera tidsfördriv
Men lyckas bara halvdant när dagarna slutar igen
Och det blir mörkt igen och det är inte ljust igen
Den kickar in igen, den där väligenkännliga lyckan igen
Han säger hej och joinar resten av tonerna i soffan
De tröttnade på de vindpinade gatorna av frost igen
Gick in och tog en kopp varmt, softade och så


Kommentarer
Postat av: mandy

jag bitar också i läppar ibland. hahaah lite confession dör hörru, massa kärlek kexet. jag ringer ikväll

Postat av: matdax

Jag kan suga pa din lapp om du vill, och suga pa dina brost

haha

2008-01-22 @ 22:37:00
Postat av: sovdax

jag vill ocksa suga pa dina brost

2008-01-22 @ 22:38:09
Postat av: skalman

inte jag

2008-01-22 @ 22:44:44
Postat av: skalman

inte jag

2008-01-22 @ 22:44:54
Postat av: Max

okej.. VA?!

2008-01-23 @ 10:26:41
URL: http://hint.blogg.se
Postat av: fjollan

att suga/bita läpper kan var så mycket mer. det kan alla behöva att sakna och älska. jag kan känna mig tom iblan, skulle gärna att någon sög mina läppar? hm.
pözz

2008-01-23 @ 18:22:13
URL: http://ihuset
Postat av: mandy

uppdatera mera! love ring mig idaaag

2008-01-29 @ 08:52:30
URL: http://www.mandylovesme.blogspot.com/
Postat av: PARKVAKT

fint!
puss

2008-01-29 @ 16:35:22
URL: http://parkvakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback