Little Red

På väg till solen är jag nu, till slut och äntligen och helt enkelt: JA! Miljonstäder och militärkläder, brasilianska vaxningar och handduksplats paxningar, långväga sambatakter och helt nya regnskogstrakter. Med upptining och ingenting mer på schemat kan det inte vara annat än riktigt bra för tillfället, ingenting hänger längre och dinglar och inte ens bara rullar fram och tillbaka.
Scott W. i högtalarna och romantiken bara flödar. Jag har varit kär i flera veckor, först utan definition, svart och vitt har aldrig varit min grej, men nu med redig precision av ännu ett: JA!
Årsgamla badkläder och dygnetruntbraväder, timmar för läsning utan utbildande kväsning. EH.
Ikväll blir det concierto gånger två, dansandet ska för en gångs skull bli av. Var spelar ingen roll egentligen, inte heller till vad. Så länge det är bättre än dagens ensemble. Good, good world.


Kommentarer
Postat av: hannah.

jag ska ha prov på jävla miljonstäder idag :((((((((((((((((((( EEEH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback