Tråkblogg/Hoppaöver

Har vart på bio precis, gömde mig mest för att jag inte ville träffa någon jag kände. Men det är klart att jag gjorde det ändå. De där små rosa melonhalvorna har förlorat sin charm liksom hela min garderob. Sömnen kommer inte existera i natt heller, varför skulle den? Jag vill inte ha en termin till av ständig trötthet. Jag orkar inte med det. Ta hand om sig själv. Fan fan. Jag behöver någon som tar hand om mig så att jag kan koncentrera mig på sakerna som kommer före. Jag vill sova behövliga timmar varje natt och inte vakna och frysa sönder och känna att det var en halvtimme sen man gick och la sig. Jag ser inte fram emot imorgon nästan endast på grund av känslan av att tvingas upp ur den gudomliga sänghalmen. Fan fan.


Kommentarer
Postat av: 1983 el añ está allí

du kommer att klara dig for du ar en vacker och cool liten fitta

2008-01-08 @ 03:28:48
Postat av: mandy

shit längesedna jag åt det där överskattade melonhalvorna ..hmm jag ska till 4gott på fredag och köpa hela sortimentent hmm något måste man ju ge kussarna på andra sidan atlanten i present, & alla gillar godis förutom du? du och melonhalvorna .. hmm relatiosnterapi, vill bara säga att jag läser
det här. jag läser dig -- ohoho spoooky

2008-01-08 @ 11:26:05
Postat av: KARINheterjag

DU.
EN sak bara.
VETTENMELONER WILL NEVER LOSE IT'S CHARM!!!
:*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback