All you have to do is choose

Det blåser och regnar såklart. Och är svinkallt. Såklart. Min tidsuppfattning har försvunnit helt. Sen förra onsdagen. Eller jag har ingen aning om när tisdagen blev onsdag. Eller att jag gjorde saker två gånger på onsdagen men med en natts sömn emellan. Jag gick från lyckligare till olyckligare. Från kravlöst till det sjukt ångestladdade motsatsen. Flygplan och båtar. Normala intressen, vart tog de vägen? Sport eller tv liksom. Eller mig. Balansen är tappad och blåmärken i de konstigaste formerna är fint utplacerade på min sköra kropp. Diskplock, viktorianska jag och tredjedelar av 75.

Kvibergs marknad igår, vi köpte 700 klockor till mamma, hittade en borttappad tax och blev stött på av en fräknig arab. Tjock var han också. Men rätt så harmlös.

Fick min första lön i fredags, woho. Undra vad jag ska göra med den? Eh. Den här fittstan är i alla fall inte medräknad. Det luktar kanelbullar nu och jag skriver ointressant. Hoppas att ni/du som läser detta gör vettigare saker än jag. Salud.


Kommentarer
Postat av: idah

lön är bra. det vill jag också ha.

Postat av: Anonym

köp en dator. Jag har just gjort sv med 14997 kronor på min. Puss

2008-10-12 @ 08:30:12
Postat av: parkvakt

köp en dator. Jag har just gjort av med 14997 på min.

Puss

2008-10-12 @ 08:31:48
URL: http://parkvakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback