EVEN IN THE QUIETEST MOMENTS

Utanför mitt gym så finns det en park där det växer massor med akacia-träd, sådana taggiga med vita blommor som verkligen luktar sjukt gott. Och idag när jag gick förbi ett av dem så satt där 3 stycken papegojor, stora knallgröna med orangea huvuden. Och papegojor låter lite konstigt, de typ knarrar argt. Hmm. Nu sitter jag och lyssnar på Supertramp igen och är SÅ glad för att jag har helg nu i två dagar. Då jag ska bränna min hud lite till. Och kanske bada i Medelhavet igen.  Äta den där glittriga magnum-glassen. Jävligt bra dagar ska det bli. Idag skulle jag vara snäll mot F och laga mat åt henne när hon själv inte hann. Men hon hade köpt någon sorts " soya chunks" som smakade hundmat, och för att döda hundmatssmaken så hällde jag på mängder med salsa picante. Vilket inte blev så lyckat. Jag är klen, det är dock en E och han dog lite också. Jag åt maten utblandad med 90% keso och då gick det TYP bra. Och jag är fan ändå EXTREMT bra på att laga mat. Idag föll också den illusionen. Jag vill ha öl men jag har inga pengar till öl. Det suger lite. Fast avgiftning kanske är en idé. Eller jag vet inte. SOL imorn iaf. WÖÖH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback